Ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος μιλάει μετά το τέλος της παράστασης Billy Elliot

Το Billy Elliot ολοκληρώθηκε… Το επιτυχημένο μιούζικαλ που ανέβηκε και στην Ελλάδα σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη κατέβασε την αυλαία του τη προηγούμενη Κυριακή. Η ιστορία του εντεκάχρονου αγοριού που προσπαθεί να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα εν μέσω πολιτικών και οικονομικών αναταραχών στην Αγγλία του 1984 και της Μάργκαρετ Θάτσερ πήρε σάρκα και οστά επάνω στη σκηνή του Παλλάς κάτω από την παραγωγή των Αθηναϊκών Θεάτρων. Η πρωτότυπη μουσική ανήκει στον Elton John και την ενορχήστρωση καθώς και την διεύθυνση της ορχήστρας ανέλαβε ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος. O επιτυχημένος συνθέτης και μουσικός μιλάει στο StraightOnMusic για το μιούζικαλ της χρονιάς.

Πώς προέκυψε η επιλογή σου για την διασκευή των τραγουδιών και τη διεύθυνση της ορχήστρας του Billy Elliot;

Με επέλεξε ο ίδιος ο σκηνοθέτης της παράστασης, ο Δημήτρης Λιγνάδης.

Πώς βίωσες ως καλλιτέχνης αυτό που συνέβαινε στο Παλλάς;

Ήταν μια ωραία εμπειρία το να βρίσκομαι και να διευθύνω επί σκηνής.  Επρόκειτο για κάτι που είχα κάνει και όταν ήμουν μέλος της Σπείρα Σπείρα του Σταμάτη Κραουνάκη. Χάρηκα πολύ που ένα από τα πιο κορυφαία μιούζικαλ ανέβηκε στην Ελλάδα με μια δυνατή παραγωγή και εγώ ο ίδιος συμμετείχα σε αυτό.

Τι εισέπραξε το κοινό από τη παράσταση;

Νομίζω ότι κάναμε μια επιτυχημένη παράσταση και θεωρώ σημαντικό πως δόθηκε η δυνατότητα στο κόσμο να παρακολουθήσει μια τόσο μεγάλη παραγωγή για τα ελληνικά δεδομένα. Το κοινό ενθουσιάτηκε και την αγκάλιασε.

Πώς κρίνεις ως μουσικός τα τραγούδια του μιούζικαλ;

Τα τραγούδια είναι πολύ προσεκτικά δομημένα. Ο Elton John είναι ένας  σημαντικός και ικανός θεατρικός συνθέτης καθώς γνωρίζει ακριβώς  τη σωστή δόση που πρέπει να έχει η μουσική σε συνδυασμό με μια φόρμα που να εξυπηρετεί το κείμενο και τη δράση.

Τι δυσκολίες υπήρξαν κατά τη διάρκεια υλοποίηση;

Υπήρξαν αρκετές δυσκολίες καθώς ο πήχης είχε μπει πολύ ψηλά από όλους μας. Είχαμε να φέρουμε εις πέρας ένα μιούζικαλ που έχει γυρίσει όλο το κόσμο και στο οποίο έπρεπε να συνεργαστούν πολλά άτομα τόσο επί σκηνής όσο και πίσω από αυτήν. Ήταν ένα στοίχημα που πιστεύω πως το καταφέραμε.

Ποια είναι η αίσθηση που έχεις μετά το τέλος του Billy Elliot;

Νιώθω ικανοποιημένος στον ίδιο βαθμό που ήμουν και από την αρχή που το ξεκίνησα… Δεν θα ξεκινούσα να ασχοληθώ με κάτι εάν δεν ήξερα μέσα μου πως δε θα αφιέρωνα το 100% του εαυτού μου.

Περισσότερες μουσικές συνεντεύξεις στο StraightOnMusic.com

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αύγουστος Κορτώ: βιβλία, μουσική και η αντιμετώπιση των ομοφυλοφίλων στην Ελλάδα του 2015

Τον Αύγουστο Κορτώ τον συναντήσαμε πριν λίγους μήνες, όταν είχε έρθει στη Μυτιλήνη για την παρουσίαση του βιβλίου «Έρως Ανίκατε Μάσαν». Η συνέντευξη θα δημοσιευόταν στο 4ο τεύχος του The Free Press, όμως η ανακοίνωση του δημοψηφίσματος λίγα 24ωρα πριν πάει το τεύχος στο τυπογραφείο, και τα όσα ακολούθησαν, μας έκαναν να αποφασίσουμε την (σιωπηρή) […]

Arabella Dorman–conflict artist: Οι πρόσφυγες μας διδάσκουν το νόημα της ζωής

Συναντήσαμε  τη διεθνούς φήμης  βρετανίδα ζωγράφο  Arabella Dorman στο Μόλυβο,  η οποία μας μίλησε για την σχέση της με τους πρόσφυγες αλλά και για την προσπάθεια της να καταγράψει τον πόνο των ανθρώπων αυτών πάνω στον καμβά της. Η ίδια ως καλλιτέχνης πολέμου εργάζεται για τις ένοπλες δυνάμεις της Βρετανίας και ακολουθεί τους στρατιώτες στα […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *